دعوت سپاه امام رضا (ع) از مردم برای شرکت در انتخابات 

سپاه امام رضا علیه‌السلام با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی و بسیجیان قهرمان استان خراسان رضوی برای شرکت حماسی و پرشور در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 27June 2024

دعوت سپاه امام رضا (ع) از مردم برای شرکت در انتخابات به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سپاه امام رضا علیه‌السلام با صدور اطلاعیه‌ای از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در این حماسه سیاسی دعوت کرد.

 در این اطلاعیه با تکریم و گرامیداشت یاد و نام شهدای پرواز اردیبهشت بویژه سیدالشهدای خدمت و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، آمده است: ملت بزرگ ایران بارها در آزمون انتخابات که صحنه عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد، سربلند بیرون آمده و این بار نیز حماسه تشییع شهدای خدمت را با حضور پرشور و حماسی در انتخابات تکمیل خواهد نمود.

این اطلاعیه می‌افزاید: مردم عزیز ایران اسلامی خوب می‌دانند که سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و نشستن بر بام قله‌های افتخار، با مشارکت حداکثری یکایک مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب درهم تنیده است که البته انتخابات از مهمترین این عرصه‌هاست.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: راز سربلندی ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ولایتمداری و داشتن روحیه بسیجی است که توانسته با شناخت دقیق و مدیریت صحنه‌ها بر دشمن فائق بیاید.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: پاسداران، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهیدان و همه بسیجیان و مردم ولایتمدار خراسان رضوی، بر میثاق مجدد خود با ولی امرشان و شهدای گلگون کفن تاکید کرده و با حضوری مثال‌زدنی دشمنان را به تعجب و حیرت فرو خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار